понеделник, 3 октомври 2011 г.

1434: Препоръка за профилактично лечение по Шевченко след операция от рак на дебелото черво (Le4enie na rak na pravoto chervo po metoda na N. V. Shevchenko sled onkologichna operacia).

Самият аз, през 1995 г. бях опериран, като ми отстраниха раково образование, 3-та степен, от правото черво. След операцията ме пратиха на химиотерапия, но започнаха да ме болят вените, парализираха се ръцете ми и аз спрях да я правя.

Продължих лечението си с билки. Сега се чувствам добре. Но съм уверен, че след такава тежка операция, все някъде са останали разсейки от рака. Затова мисля да продължа лечението си по Вашия метод. 
 
Само не знам как да пия сместа - един път на ден (вечер) за профилактика или три пъти дневно за лечение?“

Още четете за профилактично лечение след отстраняване на рак от правото черво >>>
-------------------------------------------------

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Моля, само сериозни коментари.

Най-популярните публикации тук:

Възникна грешка в тази притурка

Новини / Novini

Loading...